Processen zonnebank reserveren

Probleemsituatie:
Vaste klanten vergeten soms bij de zonnebank eens in de week/twee weken een afspraak in te boeken.

Oplossing:
Via de website een afspraak inplannen is handig, maar inplannen met een app maakt het nóg makkelijker.

Daarnaast is het mogelijk een pushberichtservice in te stellen die eens in de week of wellicht twee weken een pushberichtje stuurt of ze de zonnebank afspraak niet vergeten.

Voor een eerdere klant van ons hebben wij een app en een reserveringssysteem ontwikkeld.

Meer info?

Wil je weten of een app voor jou een uitkomst is? Vul je gegevens in en kies ‘Bel mij’, we leggen het je graag uit.

Voer je 10-cijferige telefoonnummer in. Begin met een 0, landcode is niet nodig!

Hoofdmenu

Zonnebank reserveren hoofdmenu

Vanuit het hoofdmenu kan de klant een keuze maken uit de verschillende opties.

 

Deze opties zijn vrij aanpasbaar voor iedere afzonderlijke app

Beschikbaarheid

Na de keuze Zonnebank krijgt de client een overzicht per zonnebank van de beschikbare uren voor een de geselecteerde datum.

 

Door middel van de selectie knopen kan er gekozen worden voor een andere dag.

Zonnestudio beschikbaarheid

Persoonlijke gegevens​

Persoonlijke gegevens​

Zonnestudio persoonsgegevens

Voor afronding van de reservering moet de client zijn of haar persoonlijke gegevens invoeren voordat de reservering definitief gemaakt kan worden.

Betaalmethode

Om het proces definitief af te ronden dient er een keuze gemaakt te worden van de betaal methode.

Afhankelijk van uw wensen kan hier een vooruitbetaling gevraagd worden, de volledige betaling of bv contant in de zonnenstudio.

Zonnestudio betaling